Imparare da adulti, insegnare ad adulti le lingue

15. července 2010 v 16:18 | ps |  Učebnice italštiny - Středně pokročilí a pokročilí B2-C2
Imparare da adulti, insegnare ad adulti le lingue
Autoři: Paola Begotti


ISBN: 978-88-557-0331-4
POČET STRAN: 176
FORMÁT: 17X24
ÚROVEŇ: insegnanti
CENA: 12,50 €
NAKLADATELSTVÍ: Guerra Edizioni

Svazek, který se snaží zaměřit teoreticky a vědecky na základy osvojení si cizího jazyka dospělým člověkem, tak aby je mohl vyučující sloučit s důslednou a účinnou vyučovací osnovou. Po zkoumání původu vzdělávání dospělých tato publikace nabízí široký pohled na studie dosud realizované v psychologicko-andragogickém prostředí, přecházejíc následně - v didaktice cizích jazyků - ke znázornění základních vlastností osvojování si jazyka v dospělém věku a k osobním rozdílnostem, které mohou být ku prospěchu i potlačovat schopnost naučit se jazyk v dospělosti. V publikaci najdeme výčet možných přístupů a těch nejefektivnějších metod pro vyučování cizích jazyků dospělým studentům, především techniky přejaté vyučování hrou praktikované vyučujícími Anthonyho Mollica, předchůdce této nové disciplíny využívané v didaktice cizích jazyků.
Kniha končí pohledem na vztah studenta k vyučujícímu, spolužákům a učebním materiálům a na hodnocení a sebehodnocení.


Questo volume si prefigge di focalizzare gli aspetti teorici e scientifici a fondamento dell'apprendimento di una lingua da parte di un adulto, in modo tale che il docente possa coniugarli con una proposta operativa coerente ed efficace. Dopo un'esplorazione delle origini della formazione dell'adulto, questo saggio offre una panoramica degli studi effettuati finora in ambito psicologico andragogico, per poi passare - in glottodidattica - ad illustrare le caratteristiche dell'apprendimento in età matura e le variabili personali che possono favorire o inibire l'acquisizione di una lingua da parte di un adulto. Vengono enumerati anche gli approcci e i metodi più efficaci utilizzabili in glottodidattica con discenti adulti, in particolare le tecniche adattate dalla Ludolinguistica, secondo gli insegnamenti di Anthony Mollica, precursore di questa nuova disciplina applicata alla glottodidattica. Il libro termina con uno sguardo alle relazioni dell'apprendente con il docente, i compagni e il materiale didattico in autoapprendimento, nonché alla valutazione e autovalutazione.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama